
- OUTLET
- KONFIGURATOR ZAMÓWIENIA
- PRODUKTY W 24H
- FOLIA DO TACEK WIECZKOWA
- PAKOWANIE NA WYNOS, CATERING
- WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO - MOLETOWANE
- FOLIA MOLETOWANA W ROLCE
- PAKOWARKI LISTWOWE
- WORKI DO PAKOWANIA PRÓŻNIOWEGO PA/PE - GŁADKIE
- WORKI DO SKRZYNEK I POJEMNIKÓW
- PAKOWARKI KOMOROWE
- WORKI DO GOTOWANIA
- OBKURCZARKI
- FOLIA DO MASZYN ROLOWYCH
- OLEJ DO POMP PRÓŻNIOWYCH
- TAŚMA TEFLONOWA SAMOPRZYLEPNA
- CZĘŚCI DO PAKOWAREK PRÓŻNIOWYCH
- ZAMÓW PRÓBKI
Nowości
Promocje









Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE
1) W razie stwierdzenia wady zakupionego towaru, prosimy o bezzwłoczne pisemne zgłoszenie tego faktu u Sprzedającego.
2) Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający lub serwis dokona wstępnej weryfikacji zgłaszanej wady i wskaże dalszy sposób postępowania z reklamowanym przedmiotem.
3) W przypadku, gdy reklamowany towar powinien zostać dostarczony do serwisu Sprzedającego (w siedzibie Sprzedającego), koszty przesyłki reklamacyjnej podlegają zwrotowi w wysokości nieprzekraczającej wartości najtańszej zwykłej przesyłki rejestrowanej (list polecony, przesyłka pocztowa)tylko w przypadku gdy wadliwość towaru leży po stronie sprzedającego.
4) Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 21 dni lub zaproponuje rozwiązanie korzystne dla obu stron transakcyjnych.
Formularz reklamacyjny do pobrania - KLIKNIJ TUTAJ
Wypełnione zgłoszenie wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu prosimy przesyłać na adres:
reklamacje@interarma.pl
ZWROTY
1) W przypadku zakupów na odległość Kupujący ma prawo odstąpienia od zakupu, zgodnie z art. 7 Ustawy z dn. 2.03.2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów (...)", składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem.
2) Kupujący odsyła zwracany towar na własny koszt – przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska), zachowując dowód nadania na wypadek zaginięcia przesyłki.
3) Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym ponad stan zwykłego zarządu, wraz z kompletnym wyposażeniem dodatkowym, produktami komplementarnymi, dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy podpisanym przez Kupującego. Jeśli zwracany towar nie spełnia powyższych warunków, Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu.
4) Kwota za zwrócony towar zostanie przelana Kupującemu na podany przez niego nr rachunku bankowego w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy ani ewentualnych usług dodatkowych wykonanych na zamówienie Kupującego.


























Infolinia: