do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

1) W razie stwierdzenia wady zakupionego towaru, prosimy o bezzwłoczne pisemne zgłoszenie tego faktu u Sprzedającego.

2) Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający lub serwis dokona wstępnej weryfikacji zgłaszanej wady i wskaże dalszy sposób postępowania z reklamowanym przedmiotem.

3) W przypadku, gdy reklamowany towar powinien zostać dostarczony do serwisu Sprzedającego (w siedzibie Sprzedającego), koszty przesyłki reklamacyjnej podlegają zwrotowi w wysokości nieprzekraczającej wartości najtańszej zwykłej przesyłki rejestrowanej (list polecony, przesyłka pocztowa)tylko w przypadku gdy wadliwość towaru leży po stronie sprzedającego.

4) Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 21 dni lub zaproponuje rozwiązanie korzystne dla obu stron transakcyjnych.

 

ZWROTY

1) W przypadku zakupów na odległość Kupujący ma prawo odstąpienia od zakupu, zgodnie z art. 7 Ustawy z dn. 2.03.2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów (...)", składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem.

2) Kupujący odsyła zwracany towar na własny koszt – przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska), zachowując dowód nadania na wypadek zaginięcia przesyłki.

3) Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym ponad stan zwykłego zarządu, wraz z kompletnym wyposażeniem dodatkowym, produktami komplementarnymi, dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy podpisanym przez Kupującego. Jeśli zwracany towar nie spełnia powyższych warunków, Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu.

4) Kwota za zwrócony towar zostanie przelana Kupującemu na podany przez niego nr rachunku bankowego w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy ani ewentualnych usług dodatkowych wykonanych na zamówienie Kupującego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl